Hlasujte o nejlepší návrh jednotlivých škol:
ZŠ Edvarda Beneše
kontejner na sklo zelený
Návrh č.1
Obrázek představuje koloběh skla. Když se z písku vyrobí sklo, vznikne láhev. Ta se nejčastěji napustí nápojem. Ten se po čase vypije a láhev se hodí do kontejneru, kde se rozbije. Střepy se znovu roztaví a vzniká nové sklo.
Návrh č.2
Staré skleněné střepy oheň roztaví ve sklářské peci a dostanou tak šanci na „nový život“.
Návrh č.3
Do kontejneru na sklo vhazujeme sklo a skleněné výrobky, které se dopadem roztříští na střepy. Oheň je živel, který nejen ničí, ale i ze střepů dokáže vytvořit nový zázrak.
Návrh č.4
Sklo a oheň jsou zcela odlišné komponenty, ale dohromady tvoří skvělý tým. Jinak tomu není ani zde. Sklo představuje sedm lahví, z nichž je jedna rozbitá, protože ne vždy se podaří vyndat z kontejneru sklo v celku. Oheň představují plameny, které taví sklo, aby z něj mohlo vzniknout něco nového a užitečného.
Návrh č.5
Červené plameny vytváří oheň, který je při výrobě skla nezbytný. Zelené obrazce představují střepy. Zelené jsou, protože patří do kontejneru na sklo.